ue

FAQ

Informacja dla klientów na czas zagrożenia epidemicznego

Szanowni Państwo,

 

W związku z pojawiającymi się pytaniami informujemy, że nasza firma pracuje w normalnym trybie.

 

Dla zachowania bezpieczeństwa, z powodu wprowadzenia stanu epidemii w Polsce, część naszych pracowników pracuje zdalnie z domu. Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, staramy się również zagwarantować jak największe bezpieczeństwo pracownikom naszej firmy, którzy pozostali w halach montażowych. W tym celu ograniczmy bezpośredni kontakt z klientami i stosujemy się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

 

Państwa zamówienia oraz wysyłka towaru odbywa się na bieżąco, natomiast wyjazdy serwisowe są obecnie ograniczone do minimum i realizowane wyłącznie w przypadku dużych awarii.

 

W celu uzyskania porady prosimy o kontakt telefoniczny, kontakt mailowy serwis@sorter.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej.

 

Przykładamy najwyższych starań, aby w tym trudnym czasie sprostać wszelkim wymaganiom.

 

Wszystkim naszym Klientom i Kontrahentom życzymy dużo zdrowia.